Φταίει ο Τζορτζ Κλούνεϊ, ο Μπραντ Πιτ ή ο Ντέιβιντ Μπέκαμ που το έκαναν μόδα; Φταίει μήπως η τάση των γυναικών να κυνηγούν τους μουσικούς που απεχθάνονται το ξύρισμα; Οποια κι αν είναι η εξήγηση, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Η ολοένα αυξανόμενη τάση των ανδρών να αφήνουν μούσι προκαλεί κατάθλιψη στις εταιρείες με ξυριστικά είδη που βλέπουν τις πωλήσεις τους να ψαλιδίζονται.
Η Procter & Gamble, ιδιοκτήτρια της Gillette ήδη αποκάλυψε το «κούρεμα» των εσόδων της, καθώς παραδέχθηκε ότι οι πωλήσεις παρουσιάζουν μεγάλη πτώση. Σειρά πήρε η Schick razor της Energizer, που ομολόγησε ότι είχε πτώση 10% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά. Τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη όμως. Οπως προβλέπει η Euromonitor International- εταιρεία ερευνών- το 2013 τα προϊόντα ξυρίσματος θα χάσουν την κυριαρχία τους για πρώτη φορά στην αγορά ανδρικής περιποίησης.
«Η μόδα με τα γένια, το γεγονός ότι οι Κινέζοι δεν έχουν ιδιαίτερη τριχοφυΐα, η ολοένα μεγαλύτερη αποδοχή του αξύριστου λουκ στους χώρους εργασίας και ταυτόχρονα το αυξανόμενο κόστος του ξυρίσματος έχουν καταστρέψει τις συγκεκριμένες εταιρείες», αναφέρει η αναλύτρια της Euromonitor Νικόλ Τιριμού.
Παράλληλα, φαίνεται πως για αρκετούς άνδρες δεν είναι απλά μία ευκολία η αποφυγή του ξυρίσματος. Τα γένια έχουν μετατραπεί πλέον στο… λίφτινγκ των αρσενικών. Δεν είναι τυχαίο πως ολοένα και περισσότερα ινστιτούτα ομορφιάς στη Βρετανία προσφέρουν μεταμοσχεύσεις για το μούσι. Μόνο πέρυσι έγιναν 4.500 τέτοιες διαδικασίες, μία αύξηση 13% σε σύγκριση με το 2011.
Πηγή: Time