Τα εμπορικά κέντρα και όχι τα σούπερ μάρκετ ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι, από την πρεμιέρα της κυριακάτικης λειτουργίας των καταστημάτων την Κυριακή . Αναμενόμενο χαρακτηρίζουν το κρας τεστ παράγοντες της αγοράς, καθώς σε περίοδο εκπτώσεων, ο καταναλωτής προσπαθεί να καλύψει κυρίως ελλείψεις σε ένδυση-υπόδηση και όχι τόσο σε τρόφιμα.
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες του “R”, τα αυτόνομα εμπορικά καταστήματα εμφάνισαν αύξηση του τζίρου τους κατά 50% συγκριτικά με μία καλή ημέρα.
Συνολικά τα εμπορικά καταστήματα αποδείχθησαν οι μεγάλοι κερδισμένοι καθώς πληροφορίες λένε ότι σε σχέση με μία καλή ημέρα η άνοδος στην εμπορική τους κίνηση άγγιξε ακόμη και το 300%. Σε επίπεδο δε τζίρου η αύξηση κυμάνθηκε μεταξύ 100-150%.
Κατώτερη των προσδοκιών εξελίχθηκε η κίνηση στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πηγές τονίζουν ότι η άνοδος στον τζίρο τους ανήλθε στο 25% των πωλήσεων που πραγματοποιούν μια καλή ημέρα. Απόδοση που δεν άρεσε στους εκπροσώπους του κλάδου, καθώς τα λειτουργικά έξοδα της Κυριακής είναι πολλαπλάσια από όποιαδήποτε άλλη ημέρα.
Εν τω μεταξύ την προσεχή Παρασκευή οι αντιπεριφερειάρχες πρέπει να αποφασίσουν πως και εάν θα ανοίξουν κάποιες Κυριακές μέσα στο χρόνο τα καταστήματα που είναι κάτω από 250 τ.μ. και που δεν ανήκουν σε αλυσίδες.
Τέλος, σχετικά με την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων εορτών, τα μεγάλα καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα θα είναι ανοικτά τα δύο Σαββατοκύριακα πριν τα Χριστούγεννα.
(reporter.gr)