Σπανίως πηγαίνω στο Ταχυδρομείο της Νέας Φιλαδέλφειας, με την πολύωρη ουρά και την κακή εξυπηρέτηση. Προτιμώ το πιο ανθρώπινο και ευγενικό υποκατάστημα της Νέας Χαλκηδόνας.
Σήμερα ξαναέκανα το λάθος και για δεύτερη φορά αναγκάζομαι να επισημάνω κάποια ενοχλητικά συμβάντα, μήπως και ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή η Δημοτική Αρχή για να βελτιώσει με παρέμβασή της την απαράδεκτη κατάσταση, αφού η Διεύθυνση των ΕΛ-ΤΑ δεν συγκινείται από τις διαμαρτυρίες πολιτών.
Εκεί λοιπόν που περίμενα τη σειρά μου με τον αριθμό στο χέρι, η περιφερόμενη προϊσταμένη φωνάζει: Στο τέταρτο γκισέ μόνο τα δέματα. Δεν υπήρχε όμως κανείς με δέμα και το γκισέ έμενε ανενεργό. Σε λίγο λέει: Όσοι έχουν να πληρώσουν λογαριασμούς να περάσουν εκτός σειράς στο τρίτο γκισέ. Πηγαίνουν λοιπόν δύο τρεις σε αυτό το γκισέ. Στο δεύτερο κάποιος είχε κάπου 25 φακέλους για αποστολή. Ο υπάλληλος τα ζύγισε, του έδωσε από 6 ή 7 γραμματόσημα και του είπε να πάει σε διπλανό τραπέζι να τα κολλήσει. Επενέβη όμως η προϊσταμένη και του έκανε παρατήρηση, ότι και ίδια να είναι όλα, πρέπει να ζυγίζονται ένα – ένα. Αντικατέστησε αμέσως μετά τον υπάλληλο με άλλην και αυτή άρχισε να ζυγίζει έναν – έναν τους φακέλους και να περιμένει να κολλήσει ο πελάτης μπροστά της τα γραμματόσημα στο εκάστοτε φάκελο. Έμενε μόνο ένα γκισέ για να εξυπηρετήσει όλους τους αναμένοντες. Διαμαρτυρήθηκα και ρώτησα την προϊσταμένη γιατί πρέπει κάποιος, που όπως εγώ, θέλει απλά ένα γραμματόσημο, να περιμένει όλους όσους εκτός σειράς εξοφλούν λογαριασμούς ή κάποιον που κολλάει στο γκισέ ένα – ένα τα γραμματόσημά του; Η προϊσταμένη μου απάντησε ότι η κοπέλα στους λογαριασμούς είναι νέα υπάλληλος, με σύμβαση δύο μηνών και δεν γνωρίζει ακόμα να δίνει γραμματόσημα, αλλά μόνο να εξοφλεί λογαριασμούς, ενώ επισήμανε ότι δεν έχει σκοπό να συγχίζεται με τον καθένα που λέει … «τα δικά του».
Πριν από 3 χρόνια, μετά από αναμονή 1,5 ώρας για ένα γράμμα στο ίδιο υποκατάστημα, είχα στείλει άλλη μια επιστολή στη Διοίκηση των ΕΛ-ΤΑ, λέγοντας ότι αφού τα υποκαταστήματά τους κατάντησαν να είναι τράπεζες, ας βάλουν τουλάχιστον ένα αυτόματο πώλησης γραμματοσήμων για την εξυπηρέτηση όσων πολιτών, όλως παραδόξως, ζητούν από τα ΕΛ-ΤΑ γραμματόσημα. Δεν εισακούστηκα βέβαια, ίσως γιατί η διαδικασία αγοράς των απλών αυτών μηχανημάτων είναι πολυπλοκότατη. Πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά πανελλαδικές δημοπρατήσεις, διαγωνισμοί προμηθευτών, προσφορές και όλα τα γνωστά … συνεπακόλουθα, ώστε όλα να είναι απολύτως νομότυπα. Όπως επίσης νομότυπα γίνονταν παλαιότερα τα πάντα στα «Ταχυδρομικά» Ταμιευτήρια.
Κυριε ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Διάβασα με προσοχή την επιστολή σας και θα ήθελα να σχολιάσω κάποια πράγματα.Κατ’αρχάς δεν παρεμβαίνω να υπερασπιστώ κανέναν,ούτεέχω έννομο συμφέρον να το κάνω.1.-Πρέπει να ξέρουμε όμως οτι οι εργαζόμενοι εκεί μέσα είναι άνθρωποι σαν και εμάς,μέσα από εμάς,έχουν ευθύνη για αυτό που κάνουν διαχειρίζονται πράγματα[δέματα-γράμματα κλπ] χρήματα και γραμματόσημα για τα οποία είναι υπόλογοι,πρέπει λοιπόν να σεβόμαστε την δουλεία τους ,τις αγωνίες τους και να μην είμαστε αγχώδεις ως είθιστε εμείς οι Ελληνες ,ας έχουμε λίγο υπομονή,πρέπει όμως να δέχονται με ευχαρίστηση συστάσεις -παρατηρήσεις που αποσκοπούν στην καλύτερη λειτουργία της υπηρεσίας του.2.-ξεκινώντας την επιστολή σας παροτρύνεται την Δημοτική αρχή να παρέμβει και αναρωτήθηκα υπάρχει άραγε αρμοδιότητα;