Το Facebook δοκιμάζει ένα νέο κουμπί “context” που θα επιτρέπει στους χρήστες να λαμβάνουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποιος παρέχει μια ιστορία ειδήσεων.
Στην τελευταία κίνηση της αμερικανικής εταιρείας κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης για τον περιορισμό των λεγόμενων ψεύτικων ειδήσεων, το νέο χαρακτηριστικό θα παρέχει άμεσες πληροφορίες σχετικά με την πηγή ενός ειδησεογραφικού άρθρου.
Η δημοσίευση στο Facebook των διαχειριστών προϊόντων της εταιρίας, των, Andrew Anker, Sara Su και Jeff Smith έγραφε: “Δοκιμάζουμε ένα κουμπί που οι άνθρωποι μπορούν να αγγίξουν για να έχουν εύκολη πρόσβαση σε πρόσθετες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να πάνε αλλού. Οι πρόσθετες πληροφορίες για τα συμφραζόμενα αποσπώνται από το Facebook και άλλες πηγές, όπως πληροφορίες για τον εκδότη κ.α. Σε ορισμένες περιπτώσεις, εάν οι πληροφορίες δεν είναι διαθέσιμες, το “Facebook θα αφήσει τους χρήστες να γνωρίζουν, κάτι που μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο”. Βοηθώντας τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις σημαντικές πληροφορίες, μπορεί να τους βοηθήσει να αξιολογήσουν εάν τα άρθρα προέρχονται από έναν εκδότη που εμπιστεύονται και αν η ίδια η ιστορία είναι αξιόπιστη”.
Το Facebook μάχεται για να αποτρέψει την πλημμύρα των ψεύτικων ειδήσεων, και της παραπληροφόρησης που χρησιμοποιήθηκαν στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016 με μεγάλη επιτυχία από τον Τραμπ…