Πασχαλινή ατμόσφαιρα και δράσεις φιλαναγνωσίας στα σχολεία μας

0

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, τα δύο τμήματα της ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Χαλκηδόνας, με τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, πραγματοποίησαν το Σάββατο 5 Απριλίου ένα ξεχωριστό bazaar βιβλίων.

Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη δράση, με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την προγραμματισμένη ημερήσια εκδρομή τους στο τέλος της σχολικής χρονιάς, καθώς και για τις εκδηλώσεις αποφοίτησής τους από το Δημοτικό.

Την επόμενη ημέρα, Κυριακή 6 Απριλίου 2025, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Χαλκηδόνας φιλοξένησε μια διαδραστική και γεμάτη φαντασία παρουσίαση του παιδικού βιβλίου «Το Μουσικό Χωριό», από τις Εκδόσεις Διάνοια και τη συγγραφέα Λαμπρινή Γκάνου.

Σε ένα ζεστό και εορταστικό κλίμα, οι μικροί μαθητές ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο του παραμυθιού μέσα από τη ζωντανή αφήγηση της συγγραφέως και την υπέροχη εικονογράφηση του Αργύρη Αλμπαντάκη, γεμίζοντας την αυλή του σχολείου με χαμόγελα, μουσικές, τραγούδια και δημιουργική διάθεση.

Παράλληλα, διοργανώθηκε Πασχαλινό bazaar με βιβλία, χειροτεχνίες των παιδιών και πλούσια δώρα, προσθέτοντας ακόμα περισσότερη γιορτινή ατμόσφαιρα στη μέρα.

Τις όμορφες αυτές εκδηλώσεις τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, κ. Γιάννης Τομπούλογλου, στηρίζοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες των σχολείων της περιοχής.

Προηγούμενο άρθροΠαρουσία του Μητροπολίτη τελέστηκε η Ακολουθία του Ακάθιστου Ύμνου στην Κοίμηση της Θεοτόκου Ν. Φιλαδέλφειας
Επόμενο άρθροΓια δεύτερη συνεχή χρονιά στην πόλη μας το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκάκι Κωφών
Η εφημερίδα Fx-news, από το 2010 που ξεκίνησε ηλεκτρονικά και από το 2012 και σε έντυπη μηνιαία έκδοση, πρωτοστατεί στην ουσιαστική, αντικειμενική και άμεση ενημέρωση των δημοτών της Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας και όχι μόνο! Επίσημο Μέλος του E-MEDIA: A.M. 12548.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.