Στις βιτρίνες του Άμστερνταμ εκτίθενται ιερόδουλες, σε μία βιτρίνα της Κοπενχάγης όμως εκτίθενται… άνεργοι!
Πρόκειται για το project διαφημιστικής εταιρίας που έχει τίτλο «Πολύ έξυπνος για να καθίσεις σε ένα παράθυρο» και έχει στόχο να προβάλλει τους ανέργους σε βιτρίνα, ώστε οι ενδιαφερόμενοι εργοδότες να δουν και να διαλέξουν τον άνεργο που θα πάρουν στη δουλειά τους.
Τι λέει ο διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής Reputation που εμπνεύστηκε την ιδέα;
«Επειδή ο ανταγωνισμός για μία θέση εργασίας είναι τεράστιος, ένα βιογραφικό είναι πλέον πολύ λίγο. Για αυτό οι άνεργοι θα πρέπει να προβάλλουν τον εαυτό τους και με άλλους τρόπους»!
Άνεργος πολιτικός επιστήμονας που εκτίθεται στη βιτρίνα δήλωσε πως είναι έτοιμος να δοκιμάσει οτιδήποτε προκειμένου να βρει δουλειά.
Όλα αυτά γίνονται στη Δανία, όπου το ποσοστό ανεργίας είναι λίγο πάνω από το 7%…
Στις βιτρίνες του Άμστερνταμ εκτίθενται ιερόδουλες, σε μία βιτρίνα της Κοπενχάγης όμως εκτίθενται…. άνεργοι…